- از چه طریق میتوان اعلام شکایت و گزارش نمود؟
راههای ارتباطی با دفتر جهت ارسال شکایت و گزارش شامل:
- نمابر به شماره 66958862
- پست (به نشانی: تهران- خیابان شهید طالقانی – روبروی وزارت جهادکشاورزی- انتهای بنبست کاشفی- پلاک1)
- مراجعه حضوری
آیا امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر میباشد؟
از طریق سامانه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به آدرس http://eservice.maj.ir امکان ارسال گزارش به صورت ناشناس میسر می باشد.
نحوه پیگیری شکایت و گزارش ثبت شده چگونه است؟
چنانچه شکایت و درخواست در سامانه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ثبت شده باشد، از طریق سامانه امکان رصد و پیگیری میسر میباشد و در غیر اینصورت با شماره تلفنهای دفتر ، تماس حاصل فرمایید.
امکان ملاقات با مدیرکل دفتر میسر است؟
برنامه ملاقات مردمی مدیرکل دفتر، همه روزه از ساعت 9 الی 12 می باشد.
لطفا جهت تنظیم وقت ملاقات، ابتدا شکوائیه خود را با موضوع "درخواست ملاقات" در سامانه پاسخگویی به شکایات این دفتر (به آدرس http://eservice.maj.ir) ثبت سپس با شماره تلفن 66958980 تماس حاصل فرمایید.